Service Manager / Teamleider of service manager

Samen met mijn team van 25 engineers (incl. 3 specialisten) zorgde ik ervoor dat zowel de afgesproken contractuele technische klantdoelstellingen alsmede de targets van Canon behaald en geoptimaliseerd werden.
Ik had frequent en nauw contact met de klant om zodoende de business van de klant en Canon te waarborgen. Een flexibele, enthousiaste en intensieve samenwerking met de diverse interne afdelingen en collegae van Sales is hierin vanzelfsprekend.
Door deze aanpak en hecht teamwork streven we naar optimale klanttevredenheid belangrijke waarde hierbij is dat gemaakt afspraken worden nagekomen.
Doordat ik mijn medewerkers van mijn team in hun kracht weet te zetten, realiseren we regelmatig meer dan de interne en externe doelstellingen.
Prestaties boven de norm zijn haalbaar voor medewerkers die in hun kracht staan, immers men is gedreven en acteert uit eigen kracht.
Middelen die ik hier voor inzet zijn: Humor, creativiteit en positiviteit. [^]

Opleiding

MBO/HAVO/VWO

Competenties

Betrouwbaar, Analytisch, Empathisch, Geduldig, Kan goed luisteren

Werkervaring:

Service Manager – Dutch Weighing Company
Interim Service Manager Benelux – Leica Biosystems
Customer Service Manager – Océ Nederland BV

Beschikbaarheid

Fulltime (36/40 uur)

Reageer

  • * = veld verplicht
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.